REGULAMIN DRUKARNI INTERNETOWEJ

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1  DRUKZPOMYSLEM - sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.drukzpomyslem.pl (dalej zwany " DRUKARNIA INTERNETOWA ") prowadzony przez  Marcin Dudziak agencja reklamy Mtw z siedzibą  ul. Olimpijska 3,  63-400 Ostrów Wielkopolski wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej oraz w urzędzie skarbowym pod nr NIP 622-220-08-66, REGON 251460655, adres poczty elektronicznej info@drukzpomyslem.pl, numer telefonu (+48) 79 500 25 10 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora).

1.2   DZIEŃ ROBOCZY - dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1.3  FORMULARZ ZAMOWIEŃ - interaktywny formularz dostępny na stronie DRUKARNI INTERNETOWEJ umożliwiający wybór PRODUKTU, jego uzupełnienie przez KLIENTA oraz złożenie ZAMÓWIENIA.

1.4   GODZINA ROBOCZA - jedna godzina między 8.00 a 16.00 w DNI ROBOCZE.

1.5   KLIENT - Usługobiorca, który zamierza zawrzeć  lub zawarł umowę wykonania PRODUKTU przez DRUKARNIE INTERNETOWĄ.

1.6  KONTO - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę, zbiór zasobów w systemie informatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych ZAMÓWIENIACH.

1.7   KONTO TYMCZASOWE - Konto tworzone na potrzeby jednorazowego ZAMÓWIENIA składanego za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ

1.8   PRODUKT - dzieło będące rzeczą nieprefabrykowaną wykonywane przez DRUKARNIĘ INTERNETOWĄ według specyfikacji KLIENTA służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Dzieło wykonane zgodnie z PROJEKTEM określonym przez KLIENTA, które ma być przedmiotem umowy między KLIENTEM I DRUKARNIĄ INTERNETOWĄ.

1.9  PROJEKT - szablon przyszłego PRODUKTU stworzony w FORMULARZU ZAMÓWIENIEŃ w serwisie internetowym DRUKARNI INTERNETOWEJ lub szablon dostarczony drogą elektroniczną lub w inny sposób przez KLIENTA i podlegający dalszemu określeniu przez KLIENTA w trakcie składania ZAMÓWIENIA przygotowany zgodnie ze SPECYFIKACJĄ PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW.

1.10  REGULAMIN - niniejszy regulamin DRUKARNI INTERNETOWEJ.

1.11  SPECYFIKACJA PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW- specyfikacja wymagań technicznych dla elementów tekstowych, graficznych lub kolorystycznych dla poszczególnych PRODUKTÓW.

1.12  USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej droga elektroniczną przez USŁUGODAWCĘ

1.13  USŁUGODAWCA - DRUKZPOMYSLEM - drukarnia dostępna pod adresem internetowym www.drukzpomyslem.pl (dalej zwana "DRUKARNIA INTERNETOWA") prowadzona przez  Agencja reklamy z siedzibą  ul. Gimnazjalna 18,  63-400 Ostrów Wielkopolski wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej oraz w urzędzie skarbowym pod nr NIP 622-220-08-66, REGON 251460655, adres poczty elektronicznej info@drukzpomyslem.pl, numer telefonu (+48) 79 500 25 10 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora)

1.14  ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli KLIENTA złożone za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ i stanowiące ofertę zawarcia umowy wykonania PRODUKTU przez DRUKARNIĘ INTERNETOWĄ.

1.15  PARTNER SERWISU - podmiot gospodarczy współpracujący z serwisem DRUKARNIA DRUKZPOMYSŁEM. PARTNER SERWISU u którego KLIENT może odebrać PRODUKT oraz otrzymać poradę w trakcie ZAMAWIANIA PRODUKTU.

1.16  FIRMA KURIERSKA - podmiot gospodarczy zajmujący się profesjonalnie transportem przesyłek.

 

2. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW

 

2.1 Warunkiem korzystania z usług DRUKARNI INTERNETOWEJ jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie KLIENT akceptuje treść Regulaminu.

2.2 Klient zawiera z DRUKARNIĄ INTERNETOWĄ umowę, której przedmiotem jest, świadczenie usług druku oraz wykonywanie odbitek, wydruków wielkoformatowych, wydruków w oprawie poprzez złożenie ZAMÓWIENIA za pomocą  FORMULARZA ZAMOWIEŃ w DRUKARNI INTERNETOWEJ.

2.3 Zamówienie, przed wysłaniem do DRUKARNI INTERNETOWEJ wymaga potwierdzenia przez KLIENTA jego treści, w szczególności zaś: nazwy nabywanego PRODUKTU, jego ilości, rozmiaru, oprawy  oraz innych danych pozwalających DRUKARNI INTERNETOWEJ na wykonanie umowy.

Zawarcie umowy DRUKARNI INTERNETOWEJ następuje po złożeniu przez KLIENTA zamówienia za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ oraz otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji wystosowanego przez DRUKARNIA INTERNETOWĄ.

2.4 ZAMÓWIENIE za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ jest równoznaczne z zamówieniem usługi i tym samym KLIENT składający ZAMÓWIENIE zobowiązuje się do uregulowania wszystkich kosztów związanych z jego realizacją.

2.5 KLIENT może również złożyć zamówienie na PRODUKTY u PARTNERTÓW SERWISU. W przypadku zamówienia u PARTNERA SERWISU KLIENT zawiera umowę zakupu z PARTNEREM SERWISU, a DRUKARNIA INTERNETOWA nie jest bezpośrednio stroną tej umowy.

2.6 Ceny podane przy każdym produkcie są cenami brutto i zawierają 23 % podatku VAT.

2.7 Termin realizacji ZAMÓWIENIA ustalony jest indywidualnie dla każdego produktu i podawany jest w DNIACH ROBOCZYCH. Czas realizacji usługi jest liczony od momentu złożenia ZAMÓWIENIA oraz przekazania lub wyboru pliku za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ. Dzień złożenia zamówienia liczony jest jako dzień zerowy.

2.8 Warunkiem realizacji ZAMÓWIENIA jest spełnienie formalności związanych z płatnością. Szczegóły w pkt. 3 SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

3. SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

3.1 DRUKARNIA INTERNETOWA udostępnia następujące sposoby płatności:

3.1.1  Płatność za pomocą systemu  PAyU - zapłaty można dokonywać za pomocą karty płatniczej działającej w jednym z systemów płatności elektronicznych za pomocą systemu PayU.

3.1.2 Przelew przedpłata - płatność  przelewem bankowym na rachunek bankowy  wskazany przez DRUKARNIE INTERNETOWĄ po złożeniu ZAMÓWIENIA.

3.1.3 Za pobraniem - zapłaty można dokonać u kuriera przy odbiorze przesyłki w trakcie dostarczenia PRODUKTU przez firmę kurierską.

3.2 Klient, który wybrał opcję płatności przelew przedpłata, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta DRUKARNI INTERNETOWEJ nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. 

3.3 W przypadku wybranej formy przelew przedpłata w tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Dniem zerowym, przyjęcia ZAMÓWIENIA jest dzień zaksięgowania całkowitej płatności na koncie DRUKARNI INTERNETOWEJ.

 

4. SPOSOBY DOSTAWY

 

4.1 Dostawa PRODUKTÓW możliwa jest w obszarze EUROPY i odbywa się na adres wskazany przez KLIENTA w trakcie składania ZAMÓWIENIA.

4.2 DRUKARNIA INTERNETOWA udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru PRODUKTU

 4.2.1 przesyłka firmą kurierską

 4.2.2 przesyłka kurierska za pobraniem

 4.2.3 odbiór osobisty u  PARTNERA SERWISU, wybranego w trakcie zamawiania PRODUKTU za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ  

4.3 Koszty dostawy wskazane są w FORMULARZU ZAMÓWIEŃ w trakcie składania ZAMÓWENIA. Koszty są uzależnione od wybranego przez KLIENTA sposobu dostawy oraz płatności.

4.4 Koszty wysyłki PRODUKTÓW nie dotyczą wysyłki PRODUKTÓW w postaci PANELI SZKLANYCH oraz OBRAZÓW SZKLANYCH- dla wymienionych PRODUKTÓW koszt wysyłki wyceniany jest indywidualnie, a o cenie KLIENT jest informowany przed realizacją ZAMÓWIENIA za pomocą poczty elektronicznej.

4.5 Koszty wskazane w FORMULARZU ZAMÓWIEŃ dotyczą dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wysyłki PRODUKTU poza granice Rzeczypospolitej Polskiej koszt wysyłki wyceniany jest indywidualnie, a KLIENT jest informowany przed realizacją ZAMÓWIENIA za pomocą poczty elektronicznej.

4.6 Termin dostawy przesyłką kurierską lub przesyłką kurierską za pobraniem wynosi zazwyczaj 1, maksymalnie 2 dni robocze od momentu wysłania PRODUKTU. DRUKARNIA INTERNETOWA nie odpowiada za opóźnienia w dostawie PRODUKTU spowodowane opóźnieniem po stronie firmy kurierskiej, opóźnienie nie jest podstawą odszkodowań DRUKARNI INTERNETOWEJ względem KLIENTA.

4.7 W trakcie odbioru przesyłki KLIENT winien sprawdzić zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez KLIENTA uszkodzeń przesyłki, KLIENT winien niezwłocznie poinformować o tym fakcie kuriera i zażądać sporządzenia protokołu reklamacji.

 

5 . ZWROTY I REKLAMACJE

 

5.1 Podstawowym warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@drukzpomyslem.pl lub formie pisemnej pod adres: Drukzpomyslem.pl, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Olimpijska 3. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu konieczne jest również sporzadzenie protokołu szkody z kurierem  zgodnie z pkt 5.2.

5.2 W przypadku stwierdzenia przez KLIENTA uszkodzeń przesyłki, KLIENT winien niezwłocznie poinformować o tym fakcie kuriera i zażądać sporządzenia protokołu uszkodzeń.

W przypadku uszkodzenia przesyłki KLIENT może zgłosić reklamację w terminie 3 dni od sporządzenia protokołu uszkodzeń w formie e-mailowej na adres: info@drukzpomyslem.pl lub formie pisemnej pod adres: Drukzpomyslem.pl, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 18.

KLIENT wraz ze zgłoszeniem reklamacji przesyła protokół reklamacji stwierdzający przez Klienta oraz kuriera wystąpienie uszkodzeń przesyłki oraz wskazuje czy żąda ponownego wysłania towaru objętego zamówieniem czy zwrotu uiszczonej ceny.

DRUKARNIA INTERNETOWA po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie oceni jego zasadność i w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji poinformuje KLIENTA o zajętym stanowisku.

5.3 Uszkodzenia przesyłki nie potwierdzone protokołem  uszkodzeń podpisanym przez  kuriera, nie stanowią podstawy do jakichkolwiek roszczeń Klienta wobec DRUKARNI INTERNETOWEJ. W takim przypadku Klient uprawniony jest do dochodzenia roszczeń bezpośrednio od firmy kurierskiej.

5.4 W przypadku stwierdzenia przez KLIENTA niezgodności w zamawianym PRODUKCIE lub braków nie wynikających z faktu uszkodzenia przesyłki KLIENT winien zgłosić reklamację w terminie 3 dni od daty odbioru PRODUKTU. W celu zgłoszenia reklamacji KLIENT wysyła zgłoszenie reklamacji które zawiera dokładny opis stwierdzonej niezgodności oraz wskazuje czy żąda ponownego wysłania PRODUKTU objętego zamówieniem czy zwrotu uiszczonej ceny.

Zgłoszenie reklamacji przesyła w formie e-mailowej na adres: info@drukzpomyslem.pl lub w formie pisemnej pod adres Drukzpomyslem.pl, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 18.

DRUKARNIA INTERNETOWA po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie oceni jego zasadność i w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji poinformuje Klienta o zajętym stanowisku.

DRUKARNIA INTERNETOWA może odmówić wymiany PRODUKTU lub zwrotu uiszczonej ceny, jeżeli wada jest nieistotna.

5.5 Ze względu na różnorodność używanych matryc oraz ustawień monitorów, podgląd szablonu przyszłego PRODUKTU widoczny podczas zamawiania w FORMULARZU ZAMÓWIEŃ nie odzwierciedla w 100 % odwzorowania kolorów w druku. Ze względu na różnorodność palet wyświetlania monitorów (RGB) oraz  palety druku (CMYK) podgląd PROJEKTU przyszłego PRODUKTU nie podparty jakimikolwiek próbami kolorów lub wydrukami próbnymi nie jest podstawą do reklamacji dotyczącej odwzorowania kolorów w druku.

5.6 DRUKARNIA INTERNETOWA może zażądać dodatkowych materiałów takich jak np. zdjęcia uszkodzeń w celu rozpatrzenia reklamacji PRODUKTU.

5.7 W przypadku uznania zasadności reklamacji Klienta, DRUKARNIA INTERNETOWA zleci firmie kurierskiej odbiór reklamowanego towaru i zgodnie z żądaniem KLIENTA wyśle do niego ponownie wybrany przez niego towar lub zwróci mu uiszczoną cenę. Przesyłka nadana przez KLIENTA winna zawierać poza reklamowanym towarem (oraz pozostałymi jego elementami jeśli stanowi on element zestawu) także dowód zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu.

 

6. Rękojmia

Towary zakupione przez Konsumenta za pomocą sklepu internetowego objęte są dwuletnim okresem rękojmi. Towary zakupione przez Klienta będącego przedsiębiorcą w rozumieniu Kodeksu cywilnego nie są objęte rękojmią, a przepis niniejszego paragrafu nie maja do niego zastosowania.

 

7. Odstąpienie od umowy

7. 1 Przepisy niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych za pośrednictwem DRUKARNI INTERNETOWEJ a KLIENTEM.

7.2 KLIENT  może odstąpić od umowy nie podając przyczyny, składając w DRUKARNI INTERNETOWEJ oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni licząc od dnia wydania PRODUKTU. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem za pomocą przesyłki pocztowej nadanej u operatora publicznego lub innego operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (decyduje data stempla pocztowego).

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pod adres: Drukzpomyslem.pl, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Olimpijska 3

7.3 W razie odstąpienia przez KLIENTA od umowy w sposób opisany w pkt. 7.2 umowa jest uważana za niezawartą, a KLIENT jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Jednakże to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, przez co rozumieć należy zwrot PRODUKTU w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. PRODUKT podlegający zwrotowi nie powinien nosić znamion jakiegokolwiek zużycia. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Zwrot PRODUKTU winien nastąpić za pomocą firmy kurierskiej na adres: Drukzpomyslem.pl, 63-400 Ostrów Wlkp. ul. Gimnazjalna 18.

DRUKARNIA INTERNETOWA w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci KLIENTOWI wszelkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy.

DRUKARNIA INTERNETOWA ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania. Zwrot należności przez DRUKARNIA INTERNETOWĄ nastąpi w formie, w jakiej nastąpiła płatność.

W przypadku wystawienia dla KLIENTA faktury VAT DRUKARNIA INTERNETOWA wystawi fakturę VAT korygującą i wyśle ją wraz z oryginałem i kopią faktury VAT listem priorytetowym. KLIENT niezwłocznie winien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej do DRUKARNI INTERNETOWEJ.

7.4 Opisane w pkt. 7.2 prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt podlegający zwrotowi dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

Koszty związane z odstąpieniem od umowy na warunkach opisanych w niniejszym paragrafie oraz zwrotem towaru przez KLIENTA do DRUKARNI INTERNETOWEJ, w całości ponoszone są przez KLIENTA.

7.5 KLIENTOWI, zgodnie z art. 38 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumentów (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej z przedsiębiorcą na odległość, której przedmiotem jest:

świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą, KLIENTA który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje również w odniesieniu do umów  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji KLIENTA lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

10. Dane osobowe

10.1 Zawierając umowę za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ KLIENT wyraża zgodę na udostępnienie oraz przetwarzanie swoich danych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez DRUKRANIĘ INTERNETOWĄ. Udostępnienie danych osobowych DRUKARNI INTERNETOWEJ jest dobrowolne, jednak brak udostępnienia danych uniemożliwia zawarcie umowy za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ. Klient może w każdej chwili cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Administratorem danych udostępnionych przez Klienta jest DRUKARNIA INTERNETOWA.

Przekazane DRUKARNI INTERNETOWEJ dane podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

10.2 Dane osobowe udostępnione DRUKARNI INTERNETOWEJ przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją umowy oraz jeśli KLIENT wyraził chęć do celów marketingowych. KLIENT uprawniony jest w każdej chwili do dostępu do treści swoich danych oraz ma możliwość ich poprawienia lub usunięcia.

10.3 Zawierając umowę za pomocą FORMULARZA ZAMÓWIEŃ KLIENT może wyrazić chęć (zaznaczając odpowiedni kwadracik) na otrzymywanie informacji handlowej dotyczącej promocji oraz oferty DRUKARNI INTERNETOWEJ zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204).

10.4 Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności  za nabywane towary/produkty/usługi są przekazywane spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych  (60-324 Poznań, ul. Marcelińska 90), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań  Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A.

.

11. Postanowienia końcowe

11.1 Umowa sprzedaży zawierana jest między KLIENTEM a DRUKARNIĄ INTERNETOWĄ. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie KLIENTOWI wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.

11.2 Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień KLIENTA będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

11.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności zaś ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania DRUKARNI INTERNETOWEJ.

11.4 DRUKARNIA INTERNETOWA zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez DRUKARNIE INTERNETOWĄ, nie krótszym niż 3 dni od momentu udostępnienia na stronie DRUKARNI INTERNETOWEJ.

11.5 Zamówienia złożone przez KLIENTÓW przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

11.6 Spory powstałe pomiędzy DRUKARNIĄ INTERNETOWĄ, a KLIENTEM będącym konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy DRUKARNIĄ INTERNETOWĄ, a KLIENTEM nie będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę DRUKARNI INTERNETOWEJ.

 

 

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie?

Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy newsletter.