FAQ - najczęściej zadawane pytania

Szanowni Klienci na tej stronie odpowiadamy na kilka podstawowych pytań które nasuwają się Wam najczęściej.

Asia: Chciałam zamówić obraz w rozmiarze 75x38 cm jaki będzie czas realizacji 3 dni czy 10 dni?

drukzpomyslem.pl:  Pani Asiu obraz który chce Pani zamówić nie jest jednym z  proponowanych typowych rozmiarów obrazów. Będzie musiała Pani poczekać 10 dni. Ramy do obrazów typowych mamy w ciągłej produkcji natomiast za wymiarami innymi niż z listy rozwijanej trzeba poczekać dłużej,  są produkowane na specjalne zamówienie.

Tomasz: Dostałem przesyłkę jednak jest mocno uszkodzona, co robić?

drukzpomyslem.pl: Panie Tomku jeśli już gołym okiem widać że przesyłka jest zniszczona to konieczne jest spisanie z kurierem protokołu uszkodzenia paczki, należy ją rozpakować i dokładnie w protokole opisać uszkodzenia. Następnie się zwrócić do nas zgodnie z zapisami regulaminu (pkt.5).  WAŻNE!  Polecamy każdorazowe sprawdzenie przesyłki przy kurierze! W przypadku niespisania z kurierem protokołu uszkodzenia przesyłki traci Pan możliwość złożenia reklamacji na uszkodzony pod czas transportu towar.

Mateusz: Otrzymałem kod rabatowy od Was tylko nie wiem gdzie go wpisać i czy mogę go użyć kilkukrotnie?

drukzpomyslem.pl: Panie Mateuszu otrzymany kod rabatowy należy wpisać w ostatnim etapie zakupu  w tzw "KOSZYK-u" zakupów. Zaznacza Pan  okienko "Posiadam kupon rabatowy" następnie wysunie się pole aby wpisać kod rabatowy- po wpisaniu kliknij na przycisk OBLICZ RABAT" i system odlicza od ceny końcowej proponowany rabat. WAŻNE! Kod rabatowy można wpisać i zrealizować tylko raz, jednak na dowolną ilość zakupów (nie wpisuj go dla prób czy działa). Każdy kod ma ograniczoną ważność czasową.

Katarzyna: Mam zdjęcie które wcześniej znalazłam w serwisie fotolia.pl, ale nie mogę go znaleźć u Was na stronie, co zrobić?

drukzpomyslem.pl:  Pani Katarzyno jeśli wybrała już Pani zdjęcie z serwisu fotolia to każde zdjęcie w lewym rogu  ma swój nr np. "Plik: #103034202". Wystarczy sam numer  "103034202" wpisać  w okienku "SZUKANA FRAZA" w dolnej części formularza zamówień. Zdjęcie pojawi się w wyszukiwanych zdjeciach, a klikając na nie i automatycznie ukarze się w okienku do kadrowania zdjęć.

Katarzyna: Na zdjęciach które kadruję jest napis fotolia.pl, rozumiem że tego napisu nie będzie na mojej tapecie?

drukzpomyslem.pl Tak Pani Katarzyno oczywiście napisu nie będzie, jest to tylko zabezpieczenie serwisu fotolia.pl przed nieuprawnionym  pobieraniem zdjęć

 

Jeśli  macie Państwo inne pytania to zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.

info@drukzpomyslem.pl

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie?

Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy newsletter.